سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معامله در بستر رمز ارزها

ارز بیت کوین کش چیست؟

در سال 2010 ، میانگین اندازه بلوک در بلاک چین بیت کوین کمتر از 100 کیلو بایت بود و متوسط هزینه برای یک معامله فقط دو سنت بود . این موضوع باعث شد بلاک چین آن در برابر حملات بسیار آسیب پذیر باشد .

 

اندازه متوسط یک بلوک تا ژانویه 2015 به 600k افزایش یافته بود . پس از آن تعداد تراکنش های استفاده شده از بیت کوین افزایش یافت و این باعث ایجاد معاملات تایید نشده شد و میانگین زمان انجام تراکنش رو به بالا رفت .

 

توسعه دهندگان برای حل مشکلات دو راه حل ارائه دادند : یکی از این راه حل ها افزایش متوسط اندازه بلوک یا حذف بخش های خاصی از معامله برای برقرار کردن داده های بیشتر در زنجیره بلوک است . تیم Bitcoin Core که مسئول توسعه و نگهداری الگوریتمی است که بیت کوین را تامین می کند ، پیشنهاد افزایش بلوک را رد کرد .

 

به همین دلیل یک کوین جدید با اندازه بلوک انعطاف پذیر ایجاد کرد . اما کوین جدید که  Bitcoin Unlimited نام داشت هک شد و تلاش بسیاری کرد تا توجه کاربران را به خود جلب کند اما منجر به تردید در مورد دوام آن در انجام معاملات روزانه شد .

 

در میان یک جنگ لفظی و به دست آوردن موقعیت های استخراج کنندگان و سایر سهام داران ارزهای دیجیتال ، بیت کوین کش در سال 2017 ارائه شد . بیت کوین کش برای اولین باردر صرافی ارزهای دیجیتال با قیمت 900 دلارارائه شد .صرافی های بزرگ همانند Coinbase و ItBit بیت کوین کش را تحریم کردند و از بیت کوین کش حمایت نکردند.

 

Bitmain ، بزرگترین پلتفرم استخراج ارزهای دیجیتال ، از بیت کوین کش پشتیبانی کرد. این پلتفرم با اطمینان از تامین سکه برای معامله در صرافی های ارز دیجیتال هنگام راه اندازی بیت کوین کش صحبت به میان آورد . و در این میان ، قیمت بیت کوین کش در دسامبر 2017 به 4091 دلار افزایش یافت .

 

پس از گذشت زمان بیت کوین کش از بیت کوین جدا شد و بعد از گذشت یک سال تحت اثر فورک قرار گرفت . در نوابر 2018 ، Bitcoincash به Bitcoin Cash SV و Bitcoin Cash ABC تقسیم شد . این اختلاف نظر بر روی به روز رسانی های این پلتفرم بود که این به روز رسانی شامل استفاده از قراردادهای هوشمند در بلاک چین بیت کوین بود و متوسط اندازه بلوک را افزایش داد .

 

بیت کوین از Bitcoin Cash ABC استفاده می کند اما تغییرات زیادی را در کش بلاک چین خود ایجاد کرده است و یکی از این تغییرات CTOR که کوتاه شده ی کلمه ی Canonical Transaction Ordering Rout است ، می باشد که معاملات را در یک بلوک به ترتیب خاصی تنظیم می کند .

 

خوب تا اینجای مطالب شما با چگونگی به وجود آمدن این رمز ارز و تاریخچه آن آشنا شدید . پس از دریافت این مطالب به سراغ شناخت یکی از بنیان گذاران این ارز دیجیتال می رویم .

 

بنیان گذاران ارز دیجیتال Bitcoin Cash(BCH)

سازنده بیت کوین کش

سازنده بیت کوین کش

 چندین بنیان گذار برای این ارز دیجیتال وجود دارد . یکی از این بنیان گذاران Roger Ver می باشد . در دنیای بنیان گذاران ارزهای دیجیتال ، کمتر بنیان گذاری را می توان یافت که بحث برانگیز نباشد.

 

راجر یکی از همان افراد است که متولد کالیفرنیا می باشد و سابقه طولانی در حیطه رمز ارزها دارد .در اوایل بنیان گذاری بیت کوین ، راجر به ارزهای دیجیتال علاقه مند شد و بخشی از سرمایه ی خود را در حوزه ی ارزهای دیجیتال قرار داد .

 

https://arztoday.com/what-is-bitcoin-cash/